Gadżety reklamowe dla instytucji finansowych – najlepsze pomysły

Gadżety reklamowe dla instytucji finansowych – najlepsze pomysły

Banki oraz inne instytucje finansowe reklamują się obecnie na wiele różnych sposobów. Reklamy w telewizji i w internecie, promocje dla nowych klientów, specjalne oferty dla stałych klientów, billboardy – to jedne z najpopularniejszych sposobów na wypromowanie swoich usług i produktów finansowych. Co jeszcze można zrobić, aby przyciągnąć nowe osoby i zachęcić je do skorzystania z usług konkretnej instytucji finansowej? Można sięgnąć po gadżety reklamowe dla banków i firm pożyczkowych.

Jakie gadżety reklamowe dla pracowników i klientów będą najlepsze?

Gadżety reklamowe dla instytucji finansowych można podzielić na dwie grupy. Pierwszą z nich są gadżety dla pracowników, które będą wykorzystywane w pracy, a druga to upominki dla klientów. Osoby, które pracują w banku, powinny korzystać z przedmiotów, które są oznakowane logiem firmy. Długopisy, czyli klasyka gadżetów reklamowych, kubki, kalkulatory reklamowe, teczki i elementy ubioru zawsze będą dobrym pomysłem na gadżet reklamowy dla pracowników instytucji finansowej. Najprostsze przedmioty takie jak chociażby długopisy i ołówki nie są drogie i mogą z nich korzystać zarówno pracownicy, jak i osoby odwiedzające placówkę banku.

Jeśli chodzi o gadżety do rozdawania, to mogą to być małe, ale funkcjonalne i efektywne drobiazgi. Można je wręczać przyszłym klientom na zachętę lub osobom, które stale korzystają z usług konkretnej firmy jako podziękowanie za współpracę. W ten sposób można pokazać, że klient nie jest nam obojętny i zależy nam na jego zadowoleniu. Najpopularniejsze gadżety reklamowe dla klientów to: pendrive, zabawki antystresowe, teczki na dokumenty, smycze i kubki. Ważne jest oczywiście to, aby gadżety były dobrej jakości, ponieważ coraz więcej osób zwraca na to uwagę.

Gadżety reklamowe premium – czyli upominek dla ważnego klienta

W bankach wyróżnia się różne krupy klientów, a jedną z nich jest grupa VIP, która jest najważniejsza dla każdej instytucji finansowej. Do tej grupy zaliczają się inwestorzy, duże korporacje i osoby zamożne. Dla takich klientów warto przygotować specjalne gadżety reklamowe, które będą droższe niż długopisy i kubki z logo banku. Gadżety premium to m.in. pióra wieczne, przyciski do papieru, elektronika np. dobrej jakości powerbank. Taki upominek z pewnością ucieszy ważnego klienta, który korzysta z usług banku już od dłuższego czasu. Wręczając gadżet premium ważnemu klientowi, można pokazać mu, że zależy nam na tym, aby był zadowolony z usług banku. To też dobry sposób na to, aby zacieśnić więzi i sprawić, że klient VIP nie będzie chciał korzystać z usług innej instytucji finansowej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.