Papier z własnym nadrukiem – pomysł na reklamowanie firmy

Papier z własnym nadrukiem – pomysł na reklamowanie firmy

Prowadzisz własny sklep internetowy i zastanawiasz się, jak wyróżnić się na tle konkurencji? Obecnie ciężko jest się wybić na tle setek, jak i nie tysięcy witryn, które oferują podobne produkty. Nie oznacza to jednak, że wszelkie sposoby, na zwiększenie rozpoznawalności firmy zostały już wyczerpane. Jednym z ciekawszych sposobów na zyskanie uznania wśród klientów i wyróżnienie się niewielkim kosztem jest zakup papieru z własnym nadrukiem. Takie oryginalne pakowanie produktów może sprawić, że klienci chętniej wrócą do Twojego sklepu i mile go zapamiętają.

Jak może wyglądać papier z nadrukiem?

Możliwości personalizowania papieru z nadrukiem jest mnóstwo. Możesz wybierać spośród wielu kolorów i wzorów. Papier, w zależności od Twoich potrzeb może być cieńszy lub grubszy, błyszczący lub matowy itd. Najlepszym pomysłem będzie umieszczenie na nim wzoru składającego się z loga firmy. Dobrym pomysłem będzie również zamieszczenie tam sloganu lub ciekawej grafiki nawiązującej do branży, w której działasz.

Tak naprawdę jedynym ograniczeniem w tej kwestii jest Twoja wyobraźnia. Projektując firmowy papier, możesz zainspirować się porą roku, miesiącem, aktualnie trwającą promocją. Na przykład inny papier możesz użyć podczas promocji na black friday, a innego podczas okresu przedświątecznego. Dla Twoich klientów będzie to miły dla oka dodatek, który zasugeruje, że zależy Ci na wizualnych kwestiach związanych z pakowaniem i wysyłką towaru. Papier z nadrukiem wysokiej jakości będzie estetycznym uzupełnieniem paczki z zamówieniem, a co najlepsze jego cena jest bardzo przystępna.

Koszt papieru z nadrukiem

Tak jak już wspomnieliśmy, koszt papieru ze spersonalizowanym nadrukiem nie jest duży. Wszystko zależy od jakości i ilości papieru, który chcesz zamówić. Warto omówić ten temat z firmą, której zlecasz to zadanie – poznasz dokładny koszt takiej inwestycji. Pamiętaj jednak, że klienci chętniej będą chwalić się w mediach społecznościowych pięknie zapakowaną paczką. Co więcej, mogą częściej wracać do Twojego sklepu internetowego m.in. po pozytywne doznania, które towarzyszą rozpakowywaniu przesyłek od Twojego sklepu.

Bardzo często produkty zapakowane w staranny sposób np. z użyciem papieru z logiem firmy sprawiają wrażenie lepszych jakościowo. Możesz to wykorzystać do tego, aby wykreować pozytywny wizerunek swojej marki. Zamiast więc korzystać z brązowych arkuszy, zmień je na spersonalizowany papier, który będzie kojarzył się tylko z Twoim biznesem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *